پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119073
رقيب انتخاباتي روحاني در تدارک براي ورود به انتخابات مجلس
تاریخ انتشار : 1393/07/08 10:22:23
نمایش : 1923
گفته مي شود يکي از رقباي انتخاباتي روحاني در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، فعاليت هاي انتخاباتي خود را شروع کرده و در اين راستا ستادهاي انتخاباتي استاني را نيز راه‌اندازي کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، با توجه به اينکه کمتر از 2 سال تا انتخابات مجلس شوراي اسلامي و 3 سال تا برگزاري انتخابات رياست جمهوري باقي مانده است، گروه ها و حزب هاي مختلف به دنبال تشکيل ستاد هاي انتخاباتي خود براي تصاحب کرسي هاي مجلس و رياست جمهوري هستند.

با توجه به اينکه تا کنون بيشتر وعده هاي دولت نا تمام مانده، اصولگرايان نيز احتمال رأي نياوردن روحاني در دور دوم انتخابات را بسيار زياد ديده و اقدام به برگزاري جلساتي در اين راستا کرده اند.

گفته مي شود يکي از رقباي انتخاباتي روحاني در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، فعاليت هاي انتخاباتي خود را چند وقتي است که شروع کرده و در اين راستا ستادهاي انتخاباتي استاني را نيز راه‌اندازي کرده است.

بر اساس اين گزارش،برخي از نزديکان اين کانديد انتخابات رياست جمهوري گذشته که از اعضاي کميته‌هاي ستاد انتخاباتي وي هم بودند در حال برنامه ريزي قوي براي ورود به انتخابات مجلس هستند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html